Logitech lanceert nieuwe producten en updates om nóg meer indruk te maken met jouw presentaties

Verbeter jouw presentatievaardigheden met software updates voor de veelgeprezen Spotlight Presenter en de nieuwe R500 Laser Presenter

280671 newsroom%20image%20r500 8d625e large 1527061436

Brussel, 23 mei 2018 - Logitech heeft vandaag updates aangekondigd voor de categorie Presentation Remote, met software updates voor de Logitech® Spotlight™ Presentation Remote en de nieuwe Logitech® R500 Laser Presentation Remote, een eenvoudige, betrouwbare afstandsbediening voor betere presentaties waar dan ook. Met de lancering van de Spotlight Presentation Remote zette Logitech vorig jaar de nieuwe presentatiestandaard. Door je in staat te stellen boeiend en overtuigend content uit te lichten en te vergroten kon je nu nog beter jouw publiek overtuigen. Met de Spotlight software updates en de lancering van de R500 Laser Presentation Remote, ondersteunt Logitech zijn visie om mensen te helpen betere - en meer zelfverzekerde - presentatoren te worden door hen tools te geven die ervoor zorgen dat ze nog professioneler overkomen voor hun publiek.

"We blijven innoveren met Spotlight en de categorie presentatie als geheel, om ervoor te zorgen dat elk type presentator effectievere presentaties kan geven", zei Anatoliy Polyanker, global portfolio & brand director bij Logitech. "Onze Spotlight remote is de ultieme tool voor zelfverzekerd en onverschrokken presenteren en deze nieuwste update voegt belangrijke personalisatiefuncties toe die onze community heeft gevraagd."

De premium Spotlight-afstandsbediening is uniek omdat de digitale aanwijzer kan worden gebruikt op tv/LED-schermen, online webvergaderingen en multiscreen setups, plus hij werkt ook met traditionele projectieschermen. Het is gekoppeld aan de Logitech Presentation App en de nieuwste update van deze software verrijkt de ervaring voor presentatoren op de volgende manieren:

Zet de markering vast: Verplaats de markering op het scherm soepel naar de gewenste plaats en laat deze gewoon daar rusten terwijl je spreekt.

Meer voorkeuren met timers: Stel de timer in op basis van jouw presentatie behoeften. Ontvang trillingsmeldingen met korte tijdsintervallen of, als je een lezing geeft, kun je een trillingsmelding instellen op een specifiek tijdstip.

De nieuwe Logitech R500 Laser Presentation Remote is ideaal voor ‘fysieke’ presentaties met een projectiescherm, flip-overs of 3D-modellen. Hiermee kun je moeiteloos presentaties geven tot op een afstand van 30 meter, of je nu in een kleine of grote vergaderruimte bent, en je kunt een gebruiksvriendelijke rode laserpointer gebruiken. De R500 maakt via een USB-ontvanger of de Bluetooth® Low Energy-technologie verbinding met jouw computer en is compatibel met Windows, Mac OS, iOS en Android. Dankzij het mooi gevormde design past het perfect in de palm van je hand. Het zachte, rubberen oppervlak en de knoppen met textuur bieden een comfortabele en veilige grip voor elk formaat hand.

Prijzen en beschikbaarheid

De Logitech Presentation App update voor Spotlight is vanaf vandaag beschikbaar als gratis download via deze link.

De R500 is naar verwachting beschikbaar vanaf juni 2018 op Logitech.com en bij retailers voor een adviesprijs van 49,99€. Ga voor meer informatie over al onze presentatie devices naar onze website.

Over Logitech