Ultimate Ears en McLaren: Unleash The Power met de MEGABOOM McLaren Edition

Twee Limited Edition Speakers gebaseerd op het McLaren Formule 1 Team

280065 mix 8876db original 1526374757

MEGABOOM McLaren MCL33 EditionMEGABOOM McLaren MP4/4 Edition

Brussel, 15 mei 2018 - Ultimate Ears heeft vandaag twee nieuwe limited edition Ultimate Ears MEGABOOM-luidsprekers aangekondigd, die het in samenwerking met McLaren heeft ontworpen.  In de kern zijn het allebei innovatieve tech- en design bedrijven waardoor een partnerschap niet kon uitblijven.  De techniek van McLaren zet de energie van de Formule 1 om in een draagbare draadloze BluetoothⓇ-luidspreker met een verbluffend 360 graden geluid en diepe bas.

De MEGABOOM McLaren Edition is verkrijgbaar in twee ontwerpen, geïnspireerd op het erfgoed en de rijke historie van McLaren, en gebaseerd op liveries van twee iconische McLaren-auto's:

280066  31i7882 e08d77 original 1526374805

MEGABOOM McLaren MCL33 Edition is geïnspireerd op de McLaren 2018 Challenger en heeft de de klassieke Papaya Orange kleur. Dit is de  originele McLaren-kleur waar het team 50 jaar geleden voor het eerst mee reed in de Formule 1.MEGABOOM McLaren MP4 / 4 Edition: het verleden ontmoet de toekomst van McLaren. Een ontwerp dat is geïnspireerd op een van de meest iconische auto's uit de geschiedenis van de Formule 1. Dit jaar is het de 30ste verjaardag van de MP4 / 4, de meest succesvolle F1-auto aller tijden tijd. Deze auto won 15 van de 16 Grand Prix’ in 1988.

Als officiële partner van het Formule 1-team benadrukt dit product de kernwaarden van zowel Ultimate Ears als McLaren.

280067  r3i5325 385443 large 1526374862

De MEGABOOM is net zo belangrijk als elk stuk gereedschap in de garage van het McLaren Formule 1 Team. Terwijl de MEGABOOM luide, harde energieke beats produceert, werkt het team naar de geblokte vlag toe. Verder is de speaker waterdicht (IPX7 gecertificeerd), vrijwel onverwoestbaar, heeft hij een accuduur tot 20 uur en een draadloos Bluetooth-bereik van 30 meter. En met de MEGABOOM-app maak speel je draadloos muziek af.

Prijzen en beschikbaarheid

MEGABOOM McLaren MCL33 Edition en MEGABOOM McLaren MP4 / 4 Edition zijn vanaf 11 mei verkrijgbaar in verschillende landen binnen Europa voor een adviesprijs van 249 euro. De speakers zijn in beperkte oplage te verkrijgen via de directe kanalen van ultimateears.com, Amazon, MediaMarkt en McLaren wereldwijd. De gratis Ultimate Ears MEGABOOM-app is beschikbaar voor iPhone in de App Store en voor Android ™ via Google Play.

Over Logitech