Logitech introduceert MX Sound

De eerste premium bluetooth speaker voor je desktop met rijk geluid en een elegant design

Leusden, 31 augustus 2017 - Logitech introduceert MX Sound, een premium bluetooth desktop speaker met een compact en stylish design. De speaker transformeert de geluidservaring met high-end drivers en poortbuizen aan de achterzijde voor optimale sound van muziek of, films en video’s. Aan de hand van een verlichte bedieningseenheid die door beweging wordt geactiveerd, kun je het volume van de MX Sound eenvoudig aanpassen en via Bluetooth gemakkelijk koppelen met een ander apparaat.

“MX Sound biedt fantastisch geluid en is ontworpen voor zelfs de meest premium desktop-omgeving”, zegt Philippe Depallens, vice-president en algemeen directeur van Logitech Audio. “Deze luidspreker is ontworpen om een meeslepende ervaring te bieden, of je nu streamt vanaf je computer, smartphone of tablet.”

Hoogwaardig geluid

Met een piekvermogen van 24 watt, high-end drivers en poortbuizen aan de achterzijde, levert MX Sound hoogwaardig geluid met een diepe bas, die het geluid accuraat reproduceren, precies zoals de artiest het voor ogen had. Een eigenschap die de meeste luidsprekers van deze grootte niet kunnen waarmaken.

Koppelen via Bluetooth Met de verlichte bedieningseenheid kun je het volume gemakkelijk aanpassen of bluetooth-apparaten koppelen. De speaker gaat na 20 minuten inactiviteit automatisch in standby-modus, waardoor er energie wordt bespaard. Door het elegante design met zilveren accenten past MX Sound perfect binnen Logitech’s premium desktop-opstelling met het Logitech CRAFT keyboard, de Logitech Spotlight, Logitech MX Master 2S en de Logitech BRIO 4K STREAM EDITION.

Prijs en beschikbaarheid

Logitech MX Sound is naar verwachting vanaf eind september 2017 beschikbaar via Logitech.com en via geselecteerde (r)etailers bol.com, Coolblue en MediaMarkt voor de adviesprijs van 99,99 euro. Voor meer informatie ga je naar Logitech.com, bekijk je ons blog of zoek ons op op Facebook, Instagram en/of Twitter.