Logitech presenteert de eenvoudigste indoor & outdoor beveiligingscamera voor thuis

Pas de beveiliging van je Circle 2-camera aan op jouw wensen

Leusden, 13 juni 2017 - Logitech presenteert de Circle 2, een indoor/outdoor beveiligingscamera voor thuis die overal eenvoudig geplaatst kan worden. Of je nu wilt zien wie er bij de voordeur staat of door je huiskamer loopt, Circle 2 helpt je om je hele huis in de gaten te houden. Plaats de Circle 2 op de gewenste locatie, verbindt hem met de Logi Circle app en de camera is klaar voor gebruik.

“Mensen willen graag een beveiligingsoplossing die ze zelf eenvoudig kunnen bedienen”, zegt Vincent Borel, director of new ventures bij Logitech. “Circle 2 geeft hen wat ze willen. Je kunt de camera plaatsen waar je wilt, binnen of buiten en je kunt er zeker van zijn dat je een melding krijgt wanneer zich iets voordoet in je huis wanneer je daar zelf niet bent.”

Circle 2 is de zeer veelzijdige evolutie van de originele Logi Circle cam van Logitech. Het design is aangepast en hij functioneert onder alle weersomstandigheden. De camera wordt geleverd met diverse mounts en accessoires, vernieuwde companion mobile-software (iOS en Android), een web app waarmee je altijd verbonden bent en hij integreert met vrijwel alle populaire smart home-oplossingen. Er is een bedrade (Wire) en een draadloze (Wire-Free) versie verkrijgbaar waardoor je de Circle 2-camera echt overal kunt plaatsen waar jij hem wilt hebben. Waar hij ook staat, de Circle 2 geeft je een beveiligingservaring die zich constant aanpast op jouw behoefte.

De Circle 2 werkt met scala aan mounts en accessoires waarmee je hem volledig kunt aanpassen en de beveiliging van jouw huis naar hoger plan niveau tilt.

Compatible mounts en accessoires

● Circle 2 Window Mount - Krijg binnen nog meer beeld van wat

zich buiten afspeelt. Bevestig de Window Mount eenvoudig aan de

camera en plaats deze in elke willekeurig vensterbank voor een

goede blik op de buitenwereld.

● Circle 2 Plug Mount - De Plug Mount laat je je huis bekijken vanaf

elke muur. In de keuken, de garage of zelfs laag bij de grond om je

huisdier te kunnen zien.

● Circle 2 Weatherproof Extension - De Weatherproof Extension

zorgt ervoor dat je bedrade Circle 2 nog verder reikt, zowel binnen

als buiten. Dankzij de Weatherproof Case zijn al je kabels

beschermd tegen alle weersomstandigheden.

● Circle 2 Rechargeable Battery - Een extra oplaadbare batterij (die

tot drie maanden meegaat) maakt dat je de batterij van de

draadloze Circle 2 snel kunt verwijderen om hem op te laden.

Circle 2 werkt met een groot aantal smart home-platformen. Via een software-update ondersteunt Circle 2 binnenkort zelfs Apple HomeKit. Daarnaast werkt Circle 2 met de door Logitech zelf ontworpen POP Smart Button waarmee je je camera eenvoudig kunt bedienen via een druk op de knop. Door een update van de apps (wanneer deze beschikbaar zijn), werkt de integratie met Logitech POP ook met Logi Circle.

Circle 2 is voorzien van enkele hoogstaande functies, inclusief unlimited 1080p HD streaming, nachtzicht, een 180 graden wide-angle-lens en een tweeweg functie om te praten en te luisteren. Elke Circle 2-camera wordt geleverd met gratis 24 uur veilige, versleutelde data-opslag in de cloud. Wanneer je meer opslagmogelijkheden wilt zijn twee extra Circle Safe-opties beschikbaar. Circle Safe Basic biedt 14 dagen aan veilige opslag en Circle Safe Premium biedt 31 dagen aan veilige opslag en extra functies zoals aanpasbare Motion Zones en Person Detection.

Prijs en beschikbaarheid

Circle 2 kan via een pre-order besteld worden via Logitech.com en wordt in juli 2017 verstuurd. Circle 2 Wired kost 199 euro en Circle 2 Wire-Free kost 229 euro. De Circle 2 mounts en accessoires variëren in prijs van 29 tot en met 59 euro. Circle 2 is binnenkort ook beschikbaar via retailers. Ga voor meer informatie naar logitech.com en bekijk onze video.